Producent
Cena
-
od
do
Junior edukacyjna gra elektroniczna
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach znajduje się 504 rysunków i 216 haseł , które należy ze sobą skojarzyć i dotknąć je jednocześnie długopisami.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny
Trefl gra edukacyjna Auta - Cars Magiczne Pióro
Magic Pen Auta to fascynująca gra, która stymuluje rozwój Twojego dziecka, rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię. Uczy także logicznego myślenia. Gra składa się z 16 dwustronnych plansz i czerwonego magicznego pisaka na baterie. W ciekawy sposób wyjaśniono, jak wykonać każde zadanie.
Dostępność: brak towaru
Clementoni interaktywny quiz i puzzle Kraina Lodu - Frozen
Quizzy Kraina Lodu to edukacyjna gra z ilustrowanymi kartami zawierającymi 24 testy edukacyjne i wiele quizów do rozwiązywania za pomocą magicznego pióra księżniczki. Podczas tej gry dziewczynki zapoznają się z podstawowymi pojęciami typowymi dla wieku przedszkolnego, takimi jak kolory, wymiary, orientacja przestrzenna, liczby i ilości. Każda z zagadek rozwija umiejętność koncentracji, obserwacji i logicznego kojarzenia. Pióro Elsy gra i świeci nagradzając każdą prawidłową odpowiedź, dzięki temu dziewczynki mogą same sprawdzić swoje postępy bez pomocy osoby dorosłej.
Dostępność: brak towaru
Trefl gra edukacyjna Świnka Peppa Magiczne Pióro
Magic Pen Świat Peppy to fascynująca gra, która stymuluje rozwój Twojego dziecka, rozwija spostrzegawczość i wyobraźnię. Uczy także logicznego myślenia. Gra składa się z 16 dwustronnych plansz i czerwonego magicznego pisaka na baterie. W ciekawy sposób wyjaśniono, jak wykonać każde zadanie. Pomóż swojemu maluchowi i przeczytaj kolejne historyjki. Wspólnie szukajcie zdrowej żywności w kuchni Peppy, nazywajcie zwierzątka na farmie i pojazdy na drodze, lub liczcie liście spadające z drzewa.
Dostępność: brak towaru
ZWIERZAKI EDUKACYJNA GRA ELEKTRONICZNA
Gra pomaga dzieciom w wyszukiwaniu różnic, w odnajdywaniu i kojarzeniu kształtów. Podczas zabawy dzieci poznają zwierzęta i ich zwyczaje, gdzie mieszkają i czym się odżywiają. Na 12 planszach znajduje się 420 rysunków, które należy ze sobą skojarzyć. Przy każdym rysunku umieszczony jest punkt. Jeżeli gracz zna odpowiedź dotka specjalnym długopisem odpowiedni punkt na planszy. Przy prawidłowej odpowiedzi lampka zapali się.
Dostępność: brak towaru
MŁODY MISTRZ GRA ELEKTRONICZNA Jawa
Dostępność: brak towaru
WESOŁA RODZINKA GRA ELEKTRONICZNA Jawa
Gra edukacyjna dla dzieci w wieku przedszkolnym. Na 12 planszach przy każdym rysunku znajduje się punkt. Należy skojarzyć ze sobą dwa punkty dotykając jednocześnie dwoma długopisami. Przy prawidłowej odpowiedzi zapali się lampka.
Dostępność: duża ilość
Wysyłka w: 24 godziny